Related Posts with Thumbnails

Saturday, October 3, 2009

Penamaan Calon Dun Bagan Pinang

Al-hadulillah penamaan calon untuk pilihanraya kecil Dun Bagan Pinang (N-31) berjalan dengan sempurna walaupun terpaksa merempuh hujan yang lebat.

Disertakan beberapa keping gambar yang diambil semasa proses penamaan calon di Bagan Pinang (N-31), Negeri Sembilan.

Sebahagian dari kumpulan penyokong PR.

Paluan gendang dari Kelab Penyokong PAS Shah Alam

Tolak calon RASUAH!!!

Baju Hijau tu member aku..Dari Kemaman,aku panggil dia Pian.

Calon bersama Tn. Guru Presiden bersama2 berarak ke tempat penamaan calon..

Jalanraya dibanjiri dengan ratusan ribu penyokong dari PR..

PAS for All.....

Dua org member aku senyum napok gigi...Usop dan Nazri..

Ma amik gambar orang...aku plak amik gambar mu...hahaha

Hujan bukan penghalang perjuangan...

Allahuakbar!!!!!
Pemuda Telok Kemang.........

Walaupun rock, tapi wa sokong Ulama'..Rambut jer merah,hati bersih...

Awan mendung menandakan hujan akan turun... Tapi ribuan rakyat tetap tidak berganjak, hinggalah keputusan pencalonan diumumkan...

Awekku FRU......hehehe

Bila plok BN ada kelab penyokong India....? Mana ahli MIC nyer??

Bakal pemimpin BN...Hancur!!!!!

Puteri UMNO...........

Comelnye puteri2.....solo lagi ker??hehehe

Cara layanan polis ni memang aku puji.....Baik.....

SUK aku......Abg Pei....? control hensem nampak....hehehe

Calon melambai tangan kepada penyokong2 selepas penamaan calon selesai....

Muslimah kemaman ....

Ni member kejer lama aku....poji..comel awek kat sebelahmu..hehehe

No comments:

Post a Comment